Een paar maanden geleden bracht ik mijn VW Polo voor het eerst naar Martin Schilder in Alkmaar.
Ik had geregeld dat er een vervangende auto voor me zou klaar staan.
Ik moest bijna drie kwartier wachten op die auto.
Omdat een monteur *mijn* auto mee naar huis had. En die monteur hád er om acht uur uiterlijk moeten zijn maar arriveerde pas om kwart over acht waarna ze de auto wouen afspuiten en vol gooien. Wat maakte dat het nog langer duurde.
Ik was goed pissig.
Ik reed naar huis en weer terug.
Dertig kilometer.
“Of ik de auto had afgetankt” vroeg het meisje.
Nee. Maar ik zéi: “Hij is vol.”
Omdat ik dat met die 30 km onzin vond ook nog te gaan tanken en vooral omdat ik pissig was omdat ik zo lang had moeten wachten.
Op mijn bureau ruim ik nu de rekening op.
En zie -nu pas- staan: “Aftankkosten 5 Euro”.
Betrapt dus.
Wij vinden….
Dat drie kwartier wachten onacceptabel is. Zeker wanneer je een auto hebt gereserveerd.
Het is inderdaad allemaal te verklaren, dat neemt niet de frustratie weg. Een leermoment voor Martin Schilder Autoverhuur.
Ik ben blij met het feit dat ik jouw ervaring als klant mag vernemen. Ik wil je bedanken voor je openheid en tevens de frustratie enigszins compenseren. Graag komen wij met je in contact.
Met vriendelijke groet,
namens Martin Schilder Autoverhuur
Jolanda Oosterbaan
Perfect klantvriendelijke reactie van Jolanda.
Zo zie je het zelden.
@Jaap: Ik vond het ook een érg goede reactie van Jolanda en heb al gemaild dat alles vergeten en vergeven is als morgen of vooruit – begin volgende week een knalrode nieuwe Polo met een strik erom (of desnoods zonder strik) voor de deur wordt afgegeven.
(Oh Lord, won’t you give me a VeeWee Polo…
Please let it be bright red, I’ll cherish it so-oo)