Geachte mevrouw Doomen,
De beantwoording van uw e-mail is vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Vervelend dat u de activeringscode niet hebt ontvangen. Wij hebben de activeringscode reeds op 22 september 2008 verstuurd.
Wij adviseren u om een nieuwe activeringscode aan te vragen. U doet dit door in te loggen op Mijn Postbank.nl, en vervolgens in het menu ‘TAN en blokkeren/ deblokkeren’ te kiezen voor de optie ‘Blokkeren betaalfunctie / activeringscode aanvragen’
Wij hopen dat u snel gebruik kunt maken van de betaalfunctie van Mijn Postbank.nl.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Contactcenter
Erg fijn. Alleen was dat mijn vraag niet.
De brief met de activeringscode heb ik nl. wel en daarom schreef ik op 9 oktober:
Vraag : Ik wil mijnpostbank.nl activeren maar heb de brief met wachtwoord (code BGTIN02 of – 04 of – 21 of -22) nooit ontvangen.
Krijs.
Jeanne! Heel erg bedankt voor het boekje, wat een verrassing! 😀
Ik wil gelijk even reageren op dit logje: ik moest met die activeringscode m’n wachtwoord bij t postkantoor ophalen, is dat bij jou niet ook het geval?
Groetjes, Nadia
Inderdaad krijs,wat een miscommunicatie zeg! En dat duurt maar en dat duurt maar….
Knap he van mevrouw de drs manager: een kort mailtje met het woord Wachtwoord erin en daarin Activeringscode lezen 🙁