Over een week zit ik te zenuwen bij de Gate.
Dan heb ik dus alles gedaan dat nu nog op mijn ’te doen’-lijstje staat.
Veel opruimen. Klaarleggen. Inpakken. Moet allemaal nog.
Wel heb ik geregeld dat wanneer ik aankom in mijn motel in Yuma mijn pakjes al op mijn kamer liggen.
Dat zijn:
– grote doos met spullen die ik in juni achterliet
– kleinere doos met spullen die ik een paar weken geleden vooruit stuurde
– tig pakketjes van Amazon.com (bestelling eergisteren geplaatst)
Om te voorkomen dat er teveel losse pakjes zouden komen (het motel is erg aardig en behulpzaam maar ik wil niet lastiger zijn dan nodig is) koos ik maar 2x voor ‘kopen bij een verkoper buiten Amazon’.
Dat was bij boeken die Amazon zelf niet meer verkocht. De rest wou ik hebben: traag verzonden en in 1x.
Helaas levert Amazon zo’n geweldige service dat het bedrijf zélf me gisteren mailde dat het al drie kleine, losse pakjes heeft verstuurd.
Ik voel me ongemakkelijk/schuldig dus mail ik naar het motel om ze te waarschuwen.
De reactie is allerhartelijkst. Wat hij altijd is.
Ik heb er zin in.
Wat gaat het snel! Wel fijn als mensen meedenken en helpen. Hier ook. De eigenaar van de cottage heeft een pakketje dat ik morgen nodig heb per express verstuurd. Leek geen moeite. Altijd fijn.
Bij dit motel zijn ze spontaan ertoe overgegaan om mijn pakketten voor ik arriveer op mijn kamer te leggen zodat ik er niet zelf mee hoef te sjouwen.
Wat zeer welkom is.
Niet eens zozeer vanwege het ‘sjouwen’ maar omdat het altijd bloedheet is in Yuma en dan vóelt een paar keer extra met dozen de trap op die eerste dag echt als ‘gesjouw’.