Ik gebruik als adresstickers voor mijn Winkel al vele jaren stickers van Ampro.
Af en toe ook wel eens van Vista maar Ampro is mijn merk.
Drie weken geleden merk ik dat ik aan nieuwe toe ben, wil bestellen via hun site en zie dat ze op vakantie zijn maar halverwege de maand weer paraat.
Vind ik al wat kneuterig eerlijk gezegd. Maar vooruit.
Ik plaats mijn bestelling en zit te zwoegen op het formaat.
Ik meet na wat ik heb maar vind dat niet terug in het aanbod. En kies dan maar voor wat het waarschijnlijk is.
Maandag vielen de stickers in de bus: monsterlijk.
Raar formaat, lelijke dunne lettertjes, logo raar geplaatst, slecht uitgelijnd.
Shit dacht ik. En betaalde knarsetandend 36 Euro.
Waarna ik Ampro een mail stuurde over dat ik teleurgesteld was. En dat ik niet uitsloot dat ik zelf het verkeerde formaat had gekozen en zodoende.
Dat ik wél had betaald maar de stickers direct in de vuilnisbak had gemikt.
En dat tenzij zij me konden vertellen hoe ik het oude formaat weer kon bestellen (plaatjes bijgesloten) ik nooit meer iets bij ze zou bestellen.
Waarna ik twee dagen wacht in spanning.
Tevergeefs.
Zodat ik nu hier het verhaaltje maar op het wereldwijde web knal.
[update: ik heb zonder bijbetaling nieuwe stickers gekregen en hoef de door mij afgekeurde niet terug te sturen]
De goe de volgorde is éérst mopperen en NIET betalen, tot er een oplossing geboden wordt waarbij bijvoorbeeld voor half geld wel het juiste formaat wordt geleverd.
@ Theo: ik wou aantonen dat ik van goede wil was en rekende daarom op een blije verkoper die zich zou inspannen me als klant te houden.
Zo zou ik het -in het omgekeerde geval – nl doen.
Maar ik merk dat dat inderdaad niet werkt.
Schrale troost: ik sta nú al op 13 als je bij google zoekt op ‘ampro adresstickers’.