Gisteren plaats ik een bestelling bij Nespresso.
Hij wordt vandaag bezorgd.
Ik zie om kwart voor 1 de bestelauto van PostNL bij de buren staan.
Denk: dadelijk stopt hij bij mij.
Maar hij rijdt voorbij.
Hoe kan dát nou?
Op de site van Nespresso staat het 3S-nummer van het pakket.
Ik voer het in bij MijnPakket en lees dat het pakket nog niet volgbaar is maar: “Download de MijnPakket app en ontvang automatisch bericht zodra deze volgbaar is.”
Ik heb amper apps op mijn smartphone (eigenlijk maar 1) en dit lijkt me wel geinig.
Downloaden kan via google play.
Dus op naar google waar ik duizend combinaties van email en wachtwoord bedenk voor ik erin slaag in te loggen.
(ok, niet dúizend, maar zeker 20)
Dan naar Mijnpakket waar ook alweer gezeik is over mijn inlog.
En ja, ik kan dat opzoeken op de PC in een wachtwoordprogramma maar ik probeer liever en nog eens en nog eens (en ga dan toch maar naar de PC).
Ongelogen een *uur* later ben ik ingelogd via google play en ook bij Mijnpakket en wat denk je?
De site ligt er uit voor mobieltjes!
“Probeer het later nog eens.”
Zit even te zoeken naar een stampvoetende smiley waarvan ik toch écht dacht dat ik die op mijn PC had bewaard, kan niet vinden en denk -verstandig – “laat maar”.
Geef een reactie