Na 2 uur diepe slaap denk ik: nu maar eens het formulier invullen van DHL dat ik “niet zo blij” ben.
Als je wél blij bent willen ze o.a. weten of de bezorger vriendelijk was en of je het goed hebt kunnen volgen in de app (in beide gevallen was het antwoord trouwens “nee”, bezorger kwakte de zware doos direct achter de drempel, kon geen glimlachje, laat staan een vriendelijk woord af en blij??? missch dat het pakket er om 18:12 was en NIET om 18:45).
Ik verwachtte dat ik bij ‘niet zo blij’ ook wat vaste vragen zou krijgen maar helaas, ik kreeg weer de bot Tracey!
Die toen ze (..) er niet meer onderuit kon afraffelde dat ik dan maar morgen tijdens kantooruren moest bellen.
Concl: als het te vermijden is niet meer bestellen bij een bedrijf dat levert via DHL.
En de katten uitleggen dat ze niet Purizon hóeven te eten en dat er andere merken zijn die ook best lekker zijn.
Tenzij iem die dit leest een tip heeft waar ik Purizon lam+vis kan bestellen dat *niet* met DHL wordt bezorgd?
Geef een reactie