Ik gebruik mijn mobieltje alleen voor ´nood´ en R. bellen dat ik door de IJtunnel ben en dat hij naar beneden moet komen en voor het zoeken van mijn handsfree telefoon wanneer ik ben vergeten waar ik die heb neergelegd.
Zo kan het gebeuren dat ik nog wel beltegoed heb (veel zelfs) maar dat ik toch niet kan bellen omdat de laatste keer dat ik opwaardeerde meer dan een jaar geleden is. Dit ontdek ik wanneer ik op de dag dat ik wegvlieg R. wil bellen,
Aangezien een vrouw voor geval van nood toch een mobieltje moet hebben net in de Plusmarkt een tientje beltegoed gekocht. 1244 ingetoetst en op *bellen* gedrukt.
"U bent buiten het bereik van het netwerk." Op de site geen info. 0900-nummer (35 ct per minuut) dat op het briefje staat gebeld: dit nummer is gewijzigd in…
Dát nummer gebeld.
Tien minuten later te horen gekregen dat mijn account is opgeheven omdat ik die een half jaar niet heb gebruikt. Wat nu? Nieuwe sim-kaart kopen. Dat kan via internet.
Bestelling geplaatst, Visa-gegevens ingetoetst. Credit card wordt niet herkend. (3x)
Mastercard dan. Ook niet. Dan wil hij niet meer met me spelen en alleen nog onder rembours verzenden.
Ik geef het op.
Inger zegt
volgens mij heb ik nog ergens een oude sim-kaart met 10 euro tegoed – ‘ns kijken of-ie ’t nog doet?
Jeanne zegt
morgen opsturen – zou dat lukken?
voor ik wilde acties ga ondernemen…