Klant bestelt om half acht vanochtend. Ik bevestig die bestelling en krijg vijf voor negen deze mail waarop ik weer reageer:
At 08:55 25-06-2008, you wrote
Geachte mevrouw,
Ik heb van u geen e-mail ontvangen.
Heel vreemd – ik heb hem nl wel verzonden (iets voor acht uur).
Maar ik verstuur meteen nog een keer.
Jeanne
Dan nog een keer vanavond om half acht:
Hallo Jeanne,
Ik wil graag het verschuldigde bedrag overmaken maar heb geen factuur of rekeningnr. Alvast bedankt.
Waarop ik antwoord: Ik stuurde je die al 2x toe en zal dat nu nog eens doen.
Jij gaf zelf geen telefoonnummer dus meer kan ik ook niet doen.
Jeanne
Maar ik wil niet flauw zijn dus voer haar naam en adres in bij het online telefoonboek – waar ze niet in staat.
En nu kán ik het ook nog eens in een envelop gaan nasturen.
Hippo zegt
Wat raar toch. Ik heb nog nooit problemen gehad rond bestellingen bij jou. Superduidelijk, vlot, en ik wou dat meer winkels zo werkten.
Tis natuurlijk wel zaak om zelf een goed mailadres op te geven, maar als ze jou kan mailen, werkt het kennelijk. Tenzij Winkelmail wordt weggefilterd als spam, maar dat stelt ze zelf in.
Jeanne zegt
Ze heeft @home – wat niet de meest betrouwbare provider is.
Maar ik kan haar zo niet bereiken.
En mijn ervaring met dan maar uitprinten en opsturen (wel: gedaan) leidde niet tot betaling.
Mocht iemand in Emmen wonen? Dan kan die misschien even bij haar langs.
theo zegt
Waarschijnlijk zit haar mailbox vol.
Jeanne zegt
@ Theo: Maar merkt ze dat dan niet? Mijn mailbox zit nooit vol.
Karin zegt
Als haar mailbox vol zit of er is een ander probleem dan krijg jij daar als verzender een melding van, zoiets als mail kon niet bezorgd worden wegens volle mailbox of adres onjuist of wat dan ook. Ze zal dus wel een spamfilteriets in het mailprogramma hebben of iets anders waardoor het in een mapje terecht komt waar ze niet kijkt. Maar ja, dat kun je haar niet mailen, want daar kijkt ze niet