Gisteren dacht ik opeens: ik ga boeken bestellen! Met als aanleiding: bol.com rekent dit (afgelopen) weekend geen verzendkosten. Niet dat die je de kop kosten (nl € 1,95) – maar toch.
‘Aanleiding’ was het. In combinatie met die Nauta die denk ik een spannend boek heeft geschreven.
Dus probeer ik te bestellen. En nog een keer. En ik meld me aan. Met mijn oude account. Met mijn nieuwe account. Ze zullen, belooft de site ‘binnen een paar minuten’ me doorgeven dat ik geaccepteerd ben. Maar nee.
Dan, vannacht, om 33 minuten na middernacht (gratis-verzenden-termijn is verlopen):
“Geachte mevrouw Doomen,
Welkom bij bol.com!
Vanaf nu heeft u toegang tot het grootste media-assortiment van Nederland! U bestelt al uw Nederlandse boeken, Engelse boeken, 2ehands boeken, cd’s, DVD’s, software, PC-accessoires, games, elektronica en mobiele telefonie gemakkelijk online.
U koopt bij bol.com, omdat:
u bijna alle artikelen binnen één dag bezorgd krijgt;
u slechts € 1,95 verzendkosten* per bestelling betaalt;
u uw bestelling overal kunt laten bezorgen, dus ook op uw werk;
u gemakkelijk betaalt, vaak zelfs achteraf.
U bent altijd welkom. Onze winkel is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag geopend. We hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten.”
En natuurlijk wensen ze me vriendelijke groeten.
Jaja.
Geef een reactie