Ik begon via bol.com tweedehands te verkopen als niet-mijn-Winkel omdat ik het wat genant vond.
Toen de handel bleek te lopen (relatief! maar beter dan de wel-mijn-Winkel) en ik zag dat andere echte winkels wél als zichzelf verkochten, wou ik ook een zakelijk account.
Die vroeg ik aan. Waarna ik een weet niets hoor. En bol.com maar eens mail.
Ze hebben geen verzoek ontvangen, antwoordt een mevrouw.
Ach, wat jammer, reageer ik en: dit zijn de gegevens, kan het ook per mail.
Een vol etmaal later: nee, het kan niet per mail. Het moet via de site.
Dús doe ik het via de site om te ontdekken dat er al een zakelijk account van De Winkel van Jeanne is (met mijn eigen mail-adres).
Probleem.
Want: volgens bol.com is er geen aanvraag zodat die niet kan worden verwerkt.
Maar: ik kan ook geen nieuw account met De Winkel van Jeanne aanvragen omdat die volgens het computerhart van bol.com wel degelijk bestaat.
Wat nu? mail ik weer.
Naar het antwoord ben ik reuze benieuwd maar de kans dat het me niet verder zal helpen schat ik in op 90%.
Geef een reactie