Maar dan denk ik, wie weet wil ik over een tijdje tóch dat boek bestellen (of een ander) dus laat ik maar klikken op
“Geachte mevrouw Doomen,
Om uw privacy te garanderen is het wachtwoord van uw account voor ons niet zichtbaar. Wij kunnen u uw huidige wachtwoord niet versturen.
Klik hier om een nieuw wachtwoord te kiezen.
Deze link is slechts vijf dagen geldig. Pas uw gegevens dus snel aan.”
Ik klik. Ik vul een wachtwoord in (binnen een half uur nadat ik die mail kreeg dus).
En wat zegt meneer bol.com?
“De link die u heeft gebruikt om toegang te krijgen tot deze site is niet meer geldig.”
Gaat wel echt lekker zo. Wat een sukkels.
Niet te geloven, hè?
Gaan ze ten onder aan het grote succes?
Ik heb zomaar het idee dat ze softwarematig een en ander veranderd hebben, en sindsdien loopt het allemaal eh… iets minder vlot.
Ik kreeg al een incassobureau aan de broek voor een allang betaalde rekening (waarop dat bureau beweerde dat ik wel de kosten moest betalen, daggutniet), en eerder al eens een incident (dat leek het toen nog tenminste) over een volgens hun administratie gedeeltelijk onbetaalde rekening omdat ze vergeten waren dat ik korting had op iets.
Dus ik weet het niet, ze zijn hun goeie naam wel een beetje aan het verspelen wat mij betreft.
Ik ben blij dat je het hier meldt, Hippo, want ik dacht natuurlijk toch dat het eigenlijk mijn eigen stomme schuld was omdat ik mijn wachtwoord was vergeten (hoewel ik *bijna* zeker was dat ik het wel degelijk goed had ingevuld).
Na jouw rampzalige verhalen denk ik: bol.com no more – in elk geval niet tot ik er weer alleen maar goede verhalen over hoor.