Twee weken geleden (toen pas? het voelt veel langer) kwam ik terug en was er geen Volkskrant.
Vorige week was er wél een Volkskrant maar zonder het Magazine.
Ik belde VK met een klacht en werd door de computer doorverbonden met een echt mens omdat ik al eerder had geklaagd.
Mij werd beloofd dat Magazine zou worden nagezonden – quod non.
Vandaag is er weer geen Magazine. Ik spreek de computer in en kan alleen kiezen uit of er wel of niet een krant is (niet: ‘een onvolledige’) dus zeg ik: geen krant. Waarna de computer me *niet* doorverbindt met een mens maar zegt dat hij de verbinding verbreekt. Wat hij doet.
Ik schrijf een mail aan service@volkskrant.nl op de gok dat daar wel een mailbox zal zijn. De mail komt onbestelbaar retour.
Ik krijg zelf een mail van mijn buurvrouw. Die heeft het bezorgertje bij de kladden gegrepen. Dat zei toen dat het altijd een tweede ronde maakt: voor het Magazine. Omdat de krant anders zo dik is. Zodat ik -veronderstelt de buurvrouw- dat Magazine nu ook vast wel heb.
Nee. Ik niet. Misschien de buren of de overburen. Of misschien verkoopt hij ‘m aan een toevallige voorbijganger. Of gooit hij ‘m in de sloot.
Ik ben boos maar vooral machteloos (wat erger is).
bij het parool omvat het juiste adres het woord klantenservice. misschien ook bij de vk?
Dank je, Jonneke.
Ik probeer het nog eens met ‘klantenservice’.
En jawel! (nogmaals: dank je, Jonneke)
Geachte heer, mevrouw,
Uw opmerking over de bezorging, aanvraag van een abonnement, vakantieopgave, verhuizing en opzegging zullen wij zo spoedig mogelijk verwerken. U kunt deze melding beschouwen als een bevestiging van uw verzoek.
Dit is een automatisch verzonden bericht waarop geen reaktie mogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice de Volkskrant
graag gedaan, fijn dat het werkt.
Afgelopen zaterdag hadden wij geen weekendbijlage, dat zat er maandag bij.
Wegens een technische storing.
Verder vrijwel nooit problemen met het Dagblad.
wij hebben ook nav bezorgklachten gemaild naar klantenservice, maar komt toch weer retour