Beste Viking
Begin juni ontving ik van u een tegoedbon voor € 25.
Ik hoefde de code (BH6-PR25EURO) alleen maar in te vullen bij mijn bestelling.
Op 24/6 plaatste ik mijn bestelling en vulde de code in.
Alleen verscheen niet een credit van € 25, er stond: € 0.00
Zodat ik u opbelde (ik neem aan dat dit staat geregistreerd in uw systeem).
De helpdeskmedewerkster van de afdeling internet (ik werd speciaal naar haar doorverbonden) zei dat dit (die 0.00) klopte: ik zou een paar dagen later een creditbon krijgen en kon de € 25 dan zélf verrekenen met de nota.
Ik liet blijken dat ik dat belachelijk omslachtig vond waarop zij liet blijken dat zij mij een giga-zeur vond.
Ik plaatste mijn bestelling voor € 261,69 en wachtte op die creditbon voor € 25 die niet kwam.
Zodat ik op 7/7 dan maar zónder die bon de € 25 verrekende en € 236,79 overmaakte.
Nu krijg ik een HERINNERING voor die € 25.
En mag ik volgens de tekst in jullie brief alleen maar béllen als ik intussen al wél heb betaald.
Anders is het kennelijk: mond houden en betalen.
Laat ik het zo formuleren: ik ben niet erg gecharmeerd van jullie service.
Groet,
Jeanne Doomen
De Winkel van Jeanne
Wat zou er gebeurd zijn bij Viking dat ze hun schattige en kiene brabantse Jolanda’s vervangen hebben door amsterdamse doorbitches?
ik zoek nog naar een afrondende zin die neerkomt op : en steek je verpakkingen en je bubbles en je dozen en je cartridges verder maar in je KONT (maar dan iets sjieker geformuleerd)