Vijftien jaar kwam ik bij dezelfde dierenartspraktijk.
Die bestond uit twee aardige artsen.
Toen ging er 1 weg en er kwamen er drie bij (de praktijk werd ook steeds groter) en met die drie was ik niet blij.
Zodat ik anderhalve maand geleden besloot mijn knagers voortaan te laten behandelen door de dierenartsenpraktijk die ook de dieren van het Knagerscentrum Heiloo behandelt.
Daarna besloot ik ook Guus er onder te brengen.
Ik maakte een afspraak voor 13 augustus en de nieuwe praktijk zou zijn dossier opvragen bij de oude.
Op 13 augustus was dat nog niet doorgestuurd maar toen ik er een paar dagen later wéér langs moest, was dat wel het geval.
Vandaag krijg ik een brief van de oude praktijk.
Er gaan een hoop dingen door me heen die erin zouden kunnen staan.
Zoals: wat vervelend dat je Guus niet meer aan ons toevertrouwt, is er ergens iets mis gegaan, kunnen we erover praten (zodat we ervan kunnen leren oid).
Of: we hebben gezien dat je Guus hebt weggehaald, nu even duidelijk zijn: behandelen wij Sammie en de kippen en de andere dieren nog wél??
Maar dit staat in de brief die op 22 augustus gedateerd is.
Blijkbaar weet hun computer nog niet dat ik een van hun beste klanten uit het bestand heb gerukt.
shabnam zegt
De kille kant van automatisering.