Beste Simyo,
Ik ben een prepaid klant.
Ik heb nog een beltegoed van € 18,32.
Ik krijg een mail dat ik deze maand meer dan 5 MB heb verbruikt.
Maar dat kán helemaal niet omdat ik de afgelopen maand (vanaf 27/4) in Amerika was en daar een Amerikaanse simcard in mijn smartphone heb gezet. Een paar dagen geleden heb ik de Simyo-card herplaatst maar er niet meer mee gedaan dan even kijken of hij werkte.
Ik begrijp daarom niet hoe jullie erbij komen dat ik deze maand meer dan 5 MB zou hebben verbruikt.
Antwoord:
Beste mevrouw Doomen,
Allereerst onze excuses voor de verwarring. U heeft het bericht dat u meer dan 5 MB zou hebben gebruikt namelijk onterecht ontvangen. Wij zien dat er op woensdag 27 mei heel kort verbinding werd gemaakt met mobiel internet, maar er is toen zo weinig data verbruikt (37 kB) dat hiervoor geen verbruikskosten in rekening zijn gebracht.
In de afgelopen dagen blijken diverse van onze gebruikers (waaronder u) onterecht bericht te hebben ontvangen dat zij meer dan 5 MB zouden hebben verbruikt, terwijl dit niet zo bleek te zijn. Wij hebben er inmiddels voor gezorgd dat deze berichten weer uitsluitend worden verstuurd op het moment dat er ook daadwerkelijk 5 MB is verbruikt.
Ik blijf het raar vinden.
Geef een reactie