Op vrijdagochtend 6:58 uur mail ik Wakker Dier:
“Meestal vind ik jullie reclamecampagnes erg goed. Die tegen C1000 niet. Reden: jullie noemen Plus als vb van een supermarkt die het goed doet. Ik koop bij Plus (=de enige super in de buurt) en mogelijk is er een enkele aanbieding die niet dieronvriendelijk is maar het stikt er van de kiloknallers. Mn met kippenvlees wordt continu gestunt.
vriendelijke groet, Jeanne”
Om 11.19 uur al antwoord:
“Beste Jeanne, je hebt gelijk dat er bij andere supermarkten ook nog veel te verbeteren valt. Maar dit is de manier hoe we aan de ene kant supermarkten stimuleren om hun klanten te wijzen op diervriendelijke aanbiedingen. En aan de andere kant, de slechtste van het zooitje, C1000 aanpakken op het zwakste punt: concurrentie.
Overigens hebben we hiermee nu ons punt gemaakt, en verzinnen we nu weer een andere actie tegen de kiloknaller.
Met vriendelijke groet,
Hanneke van Ormondt
Stichting Wakker Dier”
Geef een reactie