Ik mail nav hun antwoord: nee dit beantwoordt niet mijn vraag. Want:
“Ik heb bij jullie een account waarop ik geld in de vorm van Intomart-bonnen heb staan.
Die account wil ik weer bereiken.
Wanneer ik nu inlog met het óude email-adres, zoals jullie voorstellen, log ik in op een eerdere account-zonder de bonnen.
De vraag is dus: hoe kom ik de account met de bonnen weer binnen?”
Waarop bol.com antwoordt:
“Als het niet lukt om een cadeaubon of coupon in te wisselen, controleert u dan het volgende:
– U kunt alleen gebruikmaken van een couponcode als u bent ingelogd op onze website. Als u nog niet bent ingelogd, klik dan op de link “inloggen” bovenaan elke pagina.
– Heeft u de code juist overgenomen? Let op het juiste gebruik van hoofd- en kleine letters en speciale tekens. Indien mogelijk kunt u de code het beste door middel van kopiëren en plakken invoeren.
– Is de coupon geldig voor het artikel dat u bestelt?”
Volgt een riedel van hier tot gunder over dit probleem dat helemaal mijn probleem niet is.
O, wat zou ik graag woedend roepen dat ze de boom in kunnen met hun bol.com-boeken en -cd’s en alle andere troep die ze verkopen. Maar ik leg het dus beleefd nóg een keer uit.
Wat jammer dat muren niet kunnen luisteren, lezen en denken.
Geef een reactie