Heb je dit nou in een grote klachtenbus- of forum moeten doen of is het toch nog redelijk fatsoenlijk gegaan? In zoverre als je het fatsoenlijk kan noemen want ze hadden toch meteen een soort van alarmbel moet luiden!
Ik heb er 3 dagen over op twitter zitten zeiken.
Eerst over de kwestie zelf toen over: ze reageren hier niet eens op me!
(wat weer door andere twitteraars werd overgenomen als Retweet)
Toen kwam van Paradigit: tja, het is nu toevallig heel druk en daarom duurt het 3-4 weken.
Waarop ik nog een keer over: dat duurde het in juni ook al en het is hetzelfde euvel!
Weer een onduidelijke tweet van hun kant.
Toen die van mij die je hierboven ziet staan en TOEN hun reactie.
Intussen heb ik ze het reparatienummer toegestuurd en kreeg ik een reactie dat ze er direct morgen naar gaan kijken en dan contact opnemen.
Heel fijn.
En zoals gezegd: de kracht van de sociale media (=naming and shaming).
Want ik heb ditzelfde aan twee jongens van de Helpdesk *ook* uitgelegd en toen waren de regels nou eenmaal de regels…
Heb je dit nou in een grote klachtenbus- of forum moeten doen of is het toch nog redelijk fatsoenlijk gegaan? In zoverre als je het fatsoenlijk kan noemen want ze hadden toch meteen een soort van alarmbel moet luiden!
Ik heb er 3 dagen over op twitter zitten zeiken.
Eerst over de kwestie zelf toen over: ze reageren hier niet eens op me!
(wat weer door andere twitteraars werd overgenomen als Retweet)
Toen kwam van Paradigit: tja, het is nu toevallig heel druk en daarom duurt het 3-4 weken.
Waarop ik nog een keer over: dat duurde het in juni ook al en het is hetzelfde euvel!
Weer een onduidelijke tweet van hun kant.
Toen die van mij die je hierboven ziet staan en TOEN hun reactie.
Intussen heb ik ze het reparatienummer toegestuurd en kreeg ik een reactie dat ze er direct morgen naar gaan kijken en dan contact opnemen.
Heel fijn.
En zoals gezegd: de kracht van de sociale media (=naming and shaming).
Want ik heb ditzelfde aan twee jongens van de Helpdesk *ook* uitgelegd en toen waren de regels nou eenmaal de regels…