Gisteravond een tweet van Ziggo: of ik ze mijn klantnr en het nr van de smart card wil DM-en, dan geven ze die card een ‘impuls’.
Vanochtend geef ik dat door met nog even de vermelding wat er ook weer mis is nl “dit netwerk heeft geen tv service”.
Drie uur later: “Bedankt! Werkt Ned1 wel? Zo ja, kun je de tv aanzetten op RTL4 en een nieuwe tweet sturen? Of werkt Ned1 ook niet?”
Argh!!!!!
Ik schreef toch steeds dat niets werkt?!
Dus DM ik (beleefd) terug: helemaal niets werkt! hij geeft de melding “dit netwerk heeft geen tv service”.
En wacht weer af.
Hoewel.
Ik probeerde het dus nog een paar keer met de Ziggo-tips om zelf het probleem op te lossen (zinloos).
En toen ging ik -stom! stom!- zelf op knopjes drukken.
En heb nu op de tv een instelling veranderd.
Die ik niet terug-veranderd krijg.
Volgens mij komt dit niet meer goed zonder een monteur-aan-huis.
Waar ik helemaal geen zin in heb.
Geef een reactie