Over hollen en gierend tot stilstand komen in verband met de Winkel had ik het al eerder.
Een paar weken was het hollen. Niet-zo-fijn hollen (voor een paar tientjes vele tientallen frutsels bij elkaar zoeken) en fijner-hollen: mooie dure boeken voor aardige klanten, bidprentjes voor idem, veel Betty Boop voor soms aardige en soms niet ontzettend aardige klanten.
Toen was er de klant die op donderdagmiddag iets bestelde waarvan ze zeker wilde weten dat het er anderhalve dag later (op Valentijnsdag) was. Ik mailde dat ik dat niet kon garanderen en vroeg of ze als ze er nu vanaf zag dat even wou melden zodat ik het niet voor niets gereserveerd hield. Ik hoorde niets maar die reservering liep vandaag af dus ik neem aan dat de klant van de bestelling heeft afgezien.
Gisteren had een klant 3 Euro moeten betalen voor stickers wat niet gebeurde.
En al op 20 februari liep een bestelling af van 1 namaak-tattoo van € 1.95 (verzendkosten 65 cent).
Maar daarover mailt de klant vandaag: “Is deze bestelling nog actief of moet ik een nieuwe plaatsen voordat ik geld overmaak?” Dus die zal, denk ik, wel betalen.
Waarna ik pas op de plaats maak en helemaal stil sta.
Dus áls je dacht: ik wil al een tijdje iets bestellen maar Jeanne heeft het vast druk dus laat ik haar maar niet storen – ik denk dat ik wel wat tijd voor je vrij kan maken.
Al is het om 23 frutsels bij elkaar te zoeken.
Alleen 13 kikkertjes verzenden voor € 1,25, ik ben bang dat dat niet lukt.
Geef een reactie