Laatst bestelde ik bij amazon 4 artikelen die op elkaar leken. Ik verwachtte dat ze samen bezorgd zouden worden – helaas zijn het 4 pakjes die allemaal via DHL komen.
Twee werden aangekondigd voor gisteravond tussen 17:30 en 21:30.
Kan goed gaan als het door de brievenbus kan, kan ook helemaal niet goed gaan als in ‘om 10 PM nog niet aangekomen’.
Dus verzet ik naar dinsdag.
Mijn bedoeling was: tussen 14:00 en 18:00.
Maar de keuzes zijn: tussen 10:00 en 18:00 (allemachtig! dan kan ik dus de hele dag niet weg?! niet even in de ochtend snel een boodschap doen) en tussen 17:30 en 21:30.
In godsnaam dan maar dat laatste.
De twee andere willen ze vandaag bezorgen. Zal ik die ook maar verplaatsen naar de dinsdagavond?
Ik ga overstag. Kom maar vandaag. Tijdspanne?
Tussen 16:00 en 21:30. Dat is 5 en een half uur.
DHL bedoelt het vast goed.
Ze willen me laten consuminderen.
Ik bestel nog 1x dierenvoer dat alleen online is te krijgen (dus ik moet wel) en verder zal ik vanaf nu niet meer bestellen tenzij het wordt geleverd door PostNL of DPD.
Mocht ik zo geld overhouden dan gaat dat naar een goed dierendoel.
Update: de pakjes werden om 19:55 bezorgd.
Dus maar 4 uur op hoeven wachten.
Jolanda zegt
Ik realiseer toch maar wat ik bof met m’n vaste PostNL en DHL bezorger. Ik bestel zelden iets online, tenzij ik het heel ver weg moet kopen en dat lukt niet. Maar nooit, echt nooit, problemen met bezorging en tijdstippen. Ik zorg daarom dat ik thuis ben. Wil de buren geen overlast bezorgen, Dit itt buren die maar los en vast bestellen en verwachten dat de buren in de straat dat wel oplossen.
Jeanne zegt
Ik zorg ook altijd dat k thuis ben.
En dat is te doen bij een tijdvak van 14-18.
Maar je eist nogal veel van de klant wanneer die tussen 10 en 18 thuis moet zijn.
Jolanda zegt
Ja, dat zijn wel hele ruime marges. 🤨😏