Wanneer ik niet creatief ben (=best vaak), werk ik mijn lijstje praktische te-doen-dingen af.
‘Boeken van vloer kamer opruimen’ staat er bv op. Is nuttig want: dan staan die boeken meteen in een database en zijn dus vindbaar móchten ze worden besteld.
Verder staat er (bv): ’troep rechts naast bureau’. Opruimen dus. Dat moest al woensdagochtend omdat E. toen kwam voor de PC.
Een beetje deed ik het ook. De rest verplaatste ik naar de slaapkamer.
Wat ik wel helemaal deed: ‘btw regelen en uitstel IB’.
Dat stond voor: uitrekenen wat ik vorig jaar heb verkocht en gekocht, uitprinten voor belastingman en opsturen met briefje ‘doe jij weer mijn aangifte omzetbelasting en vraag je uitstel IB tot september’.
Ook dit jaar was het optellen en aftrekken eh.. geen ‘feest’.
Zodat het op z’n minst raar voelde om gisteravond een nieuwe PC te bestellen. Met twee harde schijven die elkaar steeds kopiëren zodat mócht de ene het voor gezien houden de ander naadloos doorgaat. Aangezien ik een Bedrijf heb dat steeds Bereikbaar moet zijn.
Hihi. Haha. Hoho.
Roelof zegt
Deze uitzendkracht die als jij in Amerika bent opklimt tot Assistentwinkelier, begrijpt toch goed dat die twee harde schijven samen regelen wie aan de beurt is, zodat hij zich verder geheel kan wijden aan het verstrekken van voedsel zonder gekibbel van de hongerigen.
En voor wie het weten wil: vandaag (= dag 23) is er sprake van een vrijwel herstelde en in ieder geval goed etend konijn Diddle.
Inger zegt
O, dat is dan toch wel weer goed nieuws gelukkig.