Kijk, dat was dus een heel dom stukje hieronder.
Dat moet je immers nóóit doen: zeggen dat de zaken niet zo goed gaan. En al helemaal niet dat de zaken slecht gaan.
Want mogelijk denkt een lezer(es): ach, wat sneu – laat ik maar wat bij haar bestellen.
Wat reuze lief zou zijn.
Maar groter is de kans dat lezers denken: bij een slechtlopend bedrijf ga ik niet kopen.
Omdat everybody loves a winner.
Omdat succes een vliegentrekker is.
Omdat ik het zelf ook ervaar bij ánderen. Webwinkels waarvan ik (via via) wéét dat ze slecht lopen. Die dan op twitter roepen dat ze weer zó’n mooie collectie hebben binnen gekregen en dat ze de orders amper kunnen bijbenen. Dan denk ik zelfs terwijl ik beter weet: zóu het?
Daarom: vergeet het stukje hieronder.
Het gaat fantastisch met De Winkel van Jeanne.
De leuke artikelen zijn niet aan te slepen. Of nee: ik sleep me gék zodat de klanten nog blijer en kooplustiger worden dan ze al zijn.
En nu moet ik snel naar het postkantoor met een krat vol pakjes!
Tot later!
(goed, hè?)
Geef een reactie