Het geeft inderdaad wat ruimte, het niet meer meteen naar de brievenbus hoeven hollen.
Helemaal ervan genieten kan ik nog niet omdat er nog een paar bestellingen lopen die zijn bevestigd met het ‘ik hól’.
Maar nieuwe bestellers krijgen een mailtje met ‘zodra je betaald hebt slenter ik binnen een werkdag of twee (zo om en nabij, pin me er niet op vast) richting brievenbus’.
Waarmee de ergernissen de wereld nog niet uit zijn.
Gisteren bestelt een nieuwe klant voor € 2,50 stickers met erbij het verzoek hem ‘even op te bellen’.
Kom op, zeg! Ik ben als contactgestoorde met telefoonangst niet voor niets webwinkelier geworden.
Dus stuur ik een mail.
Die gebouncet terug komt met ‘user unknown’.
Pech gehad. En: nou, dan niet. Denk ik.
Maar het voelt niet goed.
Dus zoek ik dat adres op. Het is een bedrijf. Het bestaat dus.
Mogelijk heeft de besteller zijn eigen naam fout gespeld. En hebben ze geen catch-all.
Wat niet mijn probleem is.
Vind ik dat ik moet denken.
Beneden de 10 Euro moet ik zelfs helemáál niet denken tenzij de klant betaalt of errug vriendelijke vraagmailtjes stuurt.
Tja enzo.
mariette zegt
o sjips 🙁 ook herkenbaar. je wilt aan de ene kant een klant niet kwijtraken, aan de andere kant voel je je haast gedwongen wat extra moeite te doen ‘want dat voelt goed’. mmmm je kunt natuurlijk niet alle do’s and dont’s op de site zetten. maar ‘bel me even’. gewoon niet doen!
ik bestelde 2 weken geleden iets bij een grote diepvriesman. niets meer gehoord, ook niet na mijn mailtje dat ik nog niets hoorde. zo kan het ook.
ergens tussenin dan maar gaan zitten!
theo zegt
Je slotconclusie Jeanne, helemaal mee eens!