“De volgende boodschap is niet bedoeld voor… eh mensen waarvoor deze niet bedoeld is.”
Stupide zinnetje, hè?
Het komt uit een radioreclame voor E-matching: dat is internet dating ‘voor beter-opgeleiden’.
Waar ik me jaren geleden een keer heb aangemeld om de ene loser na de andere kleverd op m’n dak te krijgen en ‘beter opgeleid’? Zelfs dat viel vies tegen.
Academici tenzij in een wazig afstudeerveld heb ik er niet aangetroffen.
En als ze er al waren zochten ze met kale kop en dikke buik een móói liefje van 15 jaar jonger “want het oog wil ook wat”.
De laatste tijd adverteren ze met een man met een nare, harde, frikkerige stem: “durft ú het aan?”
En ja, ik durfde het dus ooit aan maar mannen net zo leuk als ikzelf ben vond ik er niet en misschien verklaart dat ook deze *nieuwe* reclame.
Ik vermoed nl dat die is gericht op types die zichzelf wel slim wánen maar het helemaal niet *zijn*.
(btw die giga-erger-reclame van ‘wasJanJaap’ over het knulletje waarvan het leven was “alsmaar vallen en weer opstaan” met dat namaak dom-bruin-vrouwtje-accent is er ook weer KRIJS!!!)
Geef een reactie