Twee dagen kijk ik geen tv.
Nu zet ik hem aan en: geen signaal.
E52.
Zodat ik: de stroom even van de HD recorder afhaal.
En dan van het modem.
En nog wat dingetjes probeer.
Die allemaal tot niets leiden.
Tuurlijk op de site van Ziggo gekeken vurig hopend dat er een storing is.
Nee.
Op twitter geklaagd waar Ziggo webcare me heel attent wijst op een Stappenplan op de site dat ik natuurlijk allang heb gezien en dat niets heeft opgelost.
Had me erg verheugd op vanavond Grey’s Anatomy kijken.
Helaas.
Opgenomen programma’s bekijken kan wél.
Komt me bekend voor van een eerdere keer.
He-le-maal geen zin om Ziggo te bellen en tegen de bekende ‘zijn de kabels wel goed’-muur op te lopen.
Morgenochtend misschien.
Voor wie via google hier komt zélf zoekend naar een oplossing:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/stappenplannen/e48-e52-cisco-ontvangers
Die staat er dus wél bij Ziggo maar die vind je niet als je alleen zoekt op ‘foutmelding E52’.