Ik bel xs4all.
En tref Sahir. Die aardig is. En in de aantekeningen ziet staan dat er foto’s op mijn site staan (van de aanleg).
Sodeju oid zegt hij wanneer hij ze ziet. En dat heeft de monteur zó achtergelaten? Ja dus.
Sahir zegt de monteur van Guidion voor me af.
Want natuurlijk moet die niet komen.
Er moet een ticket worden aangemaakt. Waarvoor hij me doorgeeft aan Robin “van de tweede lijn”.
Die moet ik het ook nog een keer allemaal uitleggen (dat is wel vervelend, dat dat telkens opnieuw moet).
Ook hij bekijkt de foto’s.
Mm.
Robin denkt dat het niet aan de aanleg ligt, omdat het wel even heeft gewerkt. Maar aan de lijn.
Daarover gaat de KPN. Dús maakt hij een ticket aan en legt uit dat KPN nu in de wijkcentrale (een kastje ergens in mijn dorp) gaat meten hoe het met de lijn zit.
Mogelijk kunnen ze het probleem daar verhelpen.
Anders bellen ze me op om een afspraak te maken om langs te komen.
Het kan alleen wel even duren want normaal duurt het vijf dagen en nu is er kerst.
Waarvoor ik begrip heb.
En dan zegt hij het, Robin.
Hij zegt: “excuses voor het ongemak”.
En voegt er ook nog aan toe: “niet dat u daar iets aan hebt”.
Maar ik heb er véél aan en dat zeg ik ook en ik wens hem fijne kerstdagen.
So far so afwachten.
Mooi, mooi, eindelijk echte aandacht van xs4all.
Hoera, er werken dus ook échte mensen bij XS4all!
Lang leve Sahir, die gewoon zègt dat het er nogal slordig uitziet. En nu maar weer duimen.