VikingDirect stuurt me tegelijk twee catalogi.
De ene, de gewone, is aan de Winkel (zo ben ik klant). De andere is aan mij persoonlijk (zo wás ik er klant voor ik ze vroeg 1 account te schrappen omdat ik gek werd van al die reclamefolders).
Viking wil mij als persoon graag als klant terug. Dus staan in die folder artikelen goedkoper dan in de ándere folder.
Ik probeer of ik die ook als Winkel kan bestellen door het bij ‘nieuwe klant’ horende artikelnummer in te vullen. Dat kan.
Dus ook maar de gratis DVD-speler voor de nieuwe klant aangevraagd. En tot mijn verbazing geen “dit is alleen voor nieuwe klanten”-reactie gekregen.
Ook nog wat spullen uit de andere catalogus erbij gedaan zodat ik boven de € 44,90 kom. Voor de gratis bezorging.
Wat niet had gehoeven lees ik op de meegezonden rekening want: “Wij hebben uw eerste bestelling gratis bezorgd.” De Winkel is kennelijk een nieuwe klant.
Nu heb ik twee DVD-spelers. Wat handig zou zijn als ik op de slaapkamer ook een tv had.
En als ik dan ook nog ooit de rust hervond om 1 van mijn vele DVD’s te bekijken.
Hans zegt
wat was de code van die dvd? had de folder ook binnen maar is verdwenen in het grof vuil:(
Gr. Hans
Jeanne zegt
@ Hans: de code is YHN-PRDVD9
En al het andere in deze folder is dus ook goedkoper dan in de gewone en geldig tot 1 maart 2008 🙂
Daarom heb ik ‘m ook maar bewaard.