Gisteren schiet de internetverbinding van Ziggo er al regelmatig uit.
Vanochtend zet ik keer op keer modem uit en aan en reset de router en soms helpt het even en soms niet.
Wanneer ik even online ben kijk ik of Ziggo storingen meldt.
Neen.
Om kwart over negen wil ik ze bellen.
Dat kost € 1.30 per minuut tenzij, zegt de mechanische stem, ik ze bel via mijn vaste lijn.
Strak plan! Ware het niet dat ik alles-in-één heb zodat ook de vaste telefoon (en de tv) het niet doen.
Ik hang vijf minuten in de wacht (ná het eindeloze keuzemenu), zie de verbinding zich weer herstellen en denk: laat maar.
Daarna uren niks en R. kijkt voor me op de site van Ziggo waar ze nu wél de storing melden.
Tegen twaalf uur is die opgelost en hebben ze weggehaald dat er een storing wás.
Zodat wie geen R. had om dat voor ze op te zoeken nu zal denken: het lag dus toch aan mijn eigen PC.
Geef een reactie