Om half 4 haal ik mail binnen.
Om tien over half vier wil ik een antwoord sturen.
Dat lukt niet.
Geen internetverbinding.
Modem eruit en erin.
Router idem en reset gedaan.
PC uit en aan.
Helaas.
Windows ‘m laten testen.
Die zegt behulpaam dat ik alle kabeltjes moet controleren.
Zaklantaarn van beneden gehaald. Onder het bureau gekropen. Plugjes aangedrukt.
Voelt stevig.
Nog maar eens alles uit en weer aan.
Via de inbelverbinding van Zonnet gekeken of er een foutmelding is bij mijn provider (Multikabel). Niet.
Om half vijf toch maar eens de helpdesk gebeld.
“Er is een probleem met de internetverbinding in het hele dekkingsgebied. Onze technici zijn op de hoogte van het probleem en werken hard aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.”
Vroeger zeiden ze altijd “het eventuele ongemak”.
Dat maakte het nog erger.
Dit stukje kan ik plaatsen door weer in te loggen met het inbelmodem via Zonnet.
Ik ben even erg slecht gehumeurd.
Hansje zegt
Frustrerend! Daar zou iederéén van uit z’n hum raken (en een fanlogger helemáál!)…