Lieve mensen vragen even te melden of ik ‘goed ben aangekomen’.
Ik kan nu melden dát ik ben aangekomen.
Na keurig 3 uur vantevoren op Schiphol, toen een vlucht met 1 uur vertraging om te beginnen en onderweg nóg een uur erbij (tegenwind). Eenmaal op Vegas airport duurde het een half uur voor de deur van de slurf open ging.
Daarna met de shuttlebus naar de car rental waar ik toen ik richting Alamo liep hartelijk werd ontvangen door ene Ben die me erheen voerde alsof hij wel zou regelen dat ik voorrang kreeg! Dat kreeg ik niet maar ik moest wél een lijstje met o.a. 3 telefoonnummers invullen. Moest écht.
Waarna niemand er ooit nog naar keek.
Intussen was ik zo gaar door de reis dat ik vroeg of ik hulp zou krijgen bij het kiezen van de auto en het installeren van mijn Garmin (GPS). Uiteraard!
Dus naar die afdeling waar de eerste man die ik aansprak me verwees naar de tweede die me verwees baar de derde die me weer wél zei dat ik NU moest kiezen uit de drie mogelijke auto’s want er waren meer gegadigden!
Vooruit dan maar en nu de Garmin.
Neeeee, dáár ging hij niet over! dat was het meisje bij het uitchecken.
Daarheen. Of zij dat deed? kom op zeg! Ik weer: mijn Garmin maakt geen contact, ik vermoed dat hij de satelliet niet kan vinden, kunt u dan ieg zeggen hoe ik moet rijden naar de Hilton Garden Inn?
Geen idee, zei/loog ze, ik moest hier direct naar links (dat zei de pijl op de hoek ook) en dan naar rechts en dan bedenk het allemaal lekker zelluf!
In mijn vermoeide zenuwen niet eens gecontroleerd of de auto wel satelliet radio heeft. En als-ie dat NIET heeft kan ik ook niet ‘even bellen’ want mijn NL-telefoon is alleen ingesteld op ‘in geval van zéér grote nood en dan roamen’.
So much for goed voorbereid op reis gaan.
[update: hij heeft géén satelliet radio]
Geef een reactie