Het goede nieuws: die ongelooflijk irritante reclame van Wouke van Scherrenburg over haar li-kwi-di-tei-ten is al twee dagen niet meer op de radio.
Nu is het nog ‘oortjes dicht’ bij die bank met die “schat-schat”-man die spaart met een bepaald percentage en die vrouw spaart met méér. Omdat zij het bedrag heeft vastgezet en zijn geld is opneembaar.
Wat “schat-schat” ideaal noemt voor hém “gezien jouw uitgavepatroon, lieverd”.
En got wat lacht ze daar vals bij.
Nare trut. Moet ik me daar nou mee identificeren?
Eric zegt
Laatst werd toch een aantal spotjes besproken in het R1J doo reen marketingdeskundige die in de VS had meegewerkt aan de Mastercard campagne? Of was dat in een ander radioprogramma? In ieder geval, ook deze Fortis-reclame kwam daar langs en kreeg kritiek omdat de sprekers zo overduidelijk professionele acteurs zijn, waardoor mensen (luisteraars) zich nauwelijks kunnen herkennen in het gesprek. Die analyse klopt dus 😉