Ik plaatste de reacties van de doelen die ik de afgelopen week benaderde integraal.
Mbt Wakker Dier: dat vond ik een buitengewoon plezierige, directe (en ook nog eens razendsnelle) reactie.
Ik heb eerder goede ervaringen met ze gehad.
Daar zitten leuke, gewone mensen aan de knoppen die leuk en gewoon reageren.
Dierenbescherming reageerde na twee werkdagen (en ook na een weekend maar ja, dat zat er toevallig in).
Ik ben het helemaal eens met Mariette dat die reacties uitgebreid waren. Ik vind ook dat de Fondsenwerfster niets begreep van wat ik bedoelde. Of ze begreep het wel maar wou het platwalsen.
Voor ieders informatie: als ik bij Knaagdierencentrum een cavia ophaal die elders moeilijk plaatsbaar is, dan betaal ik daarvoor nog steeds het volle bedrag dat andere ‘kopers’ zouden betalen. Idem voor konijnen. En na mijn eerste konijn (20 jaar geleden) heb ik ál mijn volgende konijnen bij de Opvang gehaald (en betaald). Soms was een konijn na een maand al dood – omdat het een verborgen ziekte had. Dat kostte een hoop dierenartskosten want nimer nooit denk ik ‘laten we het eerst maar eens aanzien’ als 1 van mijn asieldieren ziek wordt.
En als het dier toch doodging en ik bij het Knaagdierencentrum een nieuw maatje voor mijn allenige konijn haalde betaalde ik opnieuw de volle mep – ook wanneer *zij* zeiden: laat maar.
Moet ik dat nou óók nog allemaal melden? Zal ik een rekening opvragen bij Dierenkliniek Ouddorp voor wat ik daar alleen al het afgelopen half jaar aan dierenartskosten heb betaald?
Hier een foto van de caafjes vanmiddag. Alle zeven. En méér uit het asiel van de Dierenbescherming zijn welkom (waar ik dan ook nog voor betaal).
Nan Luursema zegt
Nog even over de dierenbescherming: Dus als ik het goed begrijp zit dat callcentre dus vooral voor zichzelf te werven? Wat zou zo’n beller per uur kosten, exclusief BTW? Hoe haalt die DB het in zijn hoofd om ons geld op een dergelijke manier te verkwisten!