Nooit, echt helemaal nooit had ik die reclame gehoord.
Toen won hij een prijs. En nu wordt hij (ik vermoed: opnieuw) steeds op Radio 1 uitgezonden.
Hij moet dus mensen-als-ik aanspreken.
Aangezien ik de (half onbedoelde) doelgroep van deze zender ben.
Hij ergert me. Ik vind ‘m ‘stom’. Laag bij de gronds. Ordinair.
Maar ik stoor me ook aan Wouke van Scherrenburg. Die vreselijke kakstem met dat “zie ik daar nou een ijsbeer?”
Zal de rest van de dag eens goed opletten of er reclame is die ik wél amusant vind.
pmlgrn zegt
Het was de goeiemoggel-televisiereclame die een prijs won.
http://nl.truveo.com/My-Youtube-TV-Reclame-Goeiemoggelmp4/id/4211954726
Die heeft toch wel een aardige premisse en een gedetailleerde uitwerking?
De radiospot is inderdaad een slap aftreksel van de tv-spot.
Jeanne zegt
Aha.
Typisch gevalletje klok en klepel dus.
Bij mij bedoel ik.
Jaap zegt
@pmigrn. Ik snap er niks van. Wat is bij zo’n filmgevalletje nou precies de *premisse*? En waarom zie je gedetailleerdheid in uitwerking als een verdienste?
Karin zegt
IK heb de reclame nooit echt begrepen. De Kliko Inktplip vind ik wel grappig, maar het gaat om een man die een e-mail via zijn mobiel verstuurd, dus op de SMS manier. Nu kun je vaak verkeerd tikken, maar de woorden die ontstaan zijn gewoon bedacht, geen sms vergissing, ik bedoel inktvis en inktplip, dan moet je toch wel erg naast je toetsen zitten. Maar goed, het gaat erom dat de boodschap blijft hangen en met twee kids in huis lukt dat wel, Da’s goeiemoggel, en ik roggel het wel om niet te vergeten de sproetjes.
Jeanne zegt
@ Karin: ik word oud 🙁
Renesmurf zegt
Reclame moeten ze geen prijzen geven, ze moeten het verbieden, zeker op de publieke omroep!
karin t zegt
http://www.goeiemoogle.nl/ en vul daar je website in……….(hierna mag ik nooit meer reageren……….)