De afgelopen twee jaar krijgt Guus érg veel lekkere hapjes.
Een deel ervan is van het merk Gourmet – van die dure mini blikjes.
Vorige week zie ik opeens op zo’n verpakking staan dat je punten kunt sparen en dan leuke dingen kopen in hun webwinkel.
Op naar de site van gourmet waar ik lees: Beste Fijnproever, Op dit moment zijn we druk bezig om de Gourmet website en het Gourmet spaarprogramma verder te optimaliseren. Als gevolg hiervan kan de website de komende weken soms (tijdelijk) niet werken of helemaal niet beschikbaar zijn. Dit vinden we erg vervelend maar is wel noodzakelijk.
Dús per mail om informatie gevraagd en de bijna identieke tekst (over het repareren van de website) toegestuurd gekregen.
Lezen helpdeskers ooit je vragen of slaan ze alleen aan op trefwoorden waarna ze kopie-plak doen?
Sparen toch maar.
Vlijtig streepjescodes van blikjes pulken en in een doosje doen.
Net nog eens gekeken op die website.
Daaraan wordt nog gewerkt.
Googlen dan maar.
En zo een pagina uit 2010 gevonden van gourmet.
Op dit moment kun je sparen voor mooie GOURMET accessoires door middel van het sparen van streepjescodes. Vanaf half juli 2010 zal de wijze waarop je kunt sparen voor mooie accessoires veranderen. Dit valt samen met de nieuwe uitstraling die de GOURMET verpakkingen krijgen. Op de nieuwe GOURMET verpakking staan speciale spaarpunten variërend per GOURMET verpakking. Deze zijn te vinden op de zijkant van de verpakkingen. Het sparen van de streepjescodes komt dan te vervallen.
Had dát nou even gezegd, meisje van de helpdesk: het spaarprogramma bestaat nog, leuk dat je wil meedoen maar pas, op spaar de punten en *niet* de streepjescodes.
Geef een reactie