Eerst gebeurt er he-le-maal niks – op zo’n twintig gebouncete exemplaren van de Nieuwsbrief na.
Dan komt er 1 bestelling – één.
En koopt een klant meteen de halve categorie pinguïns leeg: 13 (dertien) exemplaren.
En zet erbij dat ze nog even wil nadenken en dat er misschien nog wel een stel bij komen.
Zodat ik *niet* zeker anderhalve week in klooimodus kan (wat ik had gehoopt) maar rap zal moeten beginnen aan alwéér nieuwe Kadotips.
Btw: bij die muizen staan nog erg leuke kinderboekjes.
Voor wie dat niet al had gezien of begrepen.
tsja, zo is het ook nooit goed natuurlijk 😉
Maar wel fijn dat er handel is.
Succes met het verzinnen van nieuwe tips.
Nog een vraagje: ik kreeg ook de nieuwsbrief, maar niet met jou als afzender, maar Karin Bronwasser. Wonderlijk!
Zeker is het fijn dat er handel is! 😀
Alleen (klaag-klaag) heb ik sinds ik terug ben érg hard gewerkt.
Daarom had ik een wens om even (echt: héél even) wat kalmer aan te doen.
En dat kan nu eigenlijk niet.
Want stel dat het dóórzet (ik heb nog een paar vaste pinguïns-klanten) dan staat er dadelijk niets meer in een afdeling die wel de etalage (hoofdpagina) van de Winkel is.
Dat maakt geen goede indruk.
Mbt die afzender: dat kan Karin beter zelf uitleggen. Er is iets mis gegaan maar hoe precies weet ik niet (ze legde het me wel uit, ik snapte het niet).
Dan zal ik het even uitleggen 😉
Ik verstuur voor Jeanne de nieuwsbrief omdat haar provider niet toelaat dat een mail naar te veel adressen tegelijk verstuurd wordt. En dat is iets wat met de nieuwsbrief dus wél moet gebeuren. Mijn provider (chello/upc – waar ik mijn internetaansluiting bij heb) doet daar niet zo moeilijk over, dus het versturen van de nieuwsbrief gaat via mij.
Ik verstuur de mail namens Jeanne en gebruik dan ook haar mailadres als afzender. Maar omdat chello regelmatig op allerlei spamlijsten terecht komt en providers mail van chello dan weigeren, gebruik ik de server van mijn eigen domein om de mail mee te versturen. Dat zou normaal goed moeten gaan en als afzender zou daar ook gewoon De Winkel van Jeanne moeten staan.
Waarom dat vandaag niet is gebeurd is mij niet helemaal duidelijk.
Ik vind het heel vervelend dat het zo gegaan is en voordat de nieuwe nieuwsbrief uitkomt hoop ik dat ik het probleem gevonden heb en de volgende nieuwsbrief gewoon weer met Jeanne als afzender de deur uit.