Klant laat haar oog vallen op bepaald type smiley-stickers en wil er daarvan meer dan ik er heb.
Ik bericht wat ik wél heb en of ze nu van de bestelling wil afzien? Ja.
Nog een mail: ziet ze ook af van de ansicht die ze tegelijk bestelde? Ja.
Uur later: andere smiley-stickers, hoeveel heb ik er dáárvan? Ook niet genoeg (na tellen). Maar, mail ik behulpzaam mét bijgezonden plaatje, ik heb nog ándere waarvan enkele niet zo goed plakten en om geen gelazer met klanten te krijgen heb ik die uit de Winkel gehaald. Maar ik heb er wel een hoop van.
Ah! En hoeveel moet dat kosten? Zeven Euro incl verzendkosten mail ik terug.
Klant (ziet kans schoon): € 5,50 incl. verzendkosten?
Ik: “Sorry, als je gaat sjacheren over een paar centen laat dan maar zitten.”
Het gaat hier dus om 50 grote stickers van net niet 4 cm doorsnee, verder niet te vinden in Nederland (niet voor niets dat klant bij me terugkomt).
En dan zeiken over een paar dubbeltjes en proberen me voor anderhalve Euro het vel over de oren te trekken.
Nieuwe regel bij De Winkel van Jeanne: zeurkousen mógen niet eens bij me bestellen.
Al betalen ze dúbbel.
*kots*
Nan zegt
Precies! Uitkotsen die lui.