‘Mijn’ BP is een paar maanden geleden een Shell geworden.
Bij de post ligt een folder: ik kan me aanmelden voor een Shell Bonus Miles kaart.
Dat lijkt me wel wat dus ga ik naar de website, klik op ‘aanmelden’ en lees dat ik al een Air Miles kaart héb.
Wat waar is maar
1) wat ik daarop spaar gaat naar Stichting Aap en dat wil ik eigenlijk niet meer
2) ik ben ‘m ook nog kwijt.
Omdat ik niet alleen de kaart kwijt ben maar ook de inloggegevens stuur ik ze via de website een mail.
Wát zijn mijn gegevens en hoe kom ik van Aap af?
Denkend: als ik *niet* van Aap afkom (want het staat wellicht niet voor niks niet op de site) zeg ik die kaart op en neem een nieuwe.
Direct email terug: binnen pakweg 2 dagen krijg ik antwoord.
Mocht ik haast hebben dan kan ik bellen à 25 cent per minuut.
Grmpf.
Maar een minuut later: een uitgebreid, geheel ter zake antwoord!
Allemachtig.
Zo kan het dus ook.
Geef een reactie