Een maand geleden bestel ik bij amazon.co.uk wat boeken.
Eén ervan blijkt niet nieuw maar gelezen.
Nétjes gelezen (niet ruw opengevouwen). Maar: gelezen.
En dat haat ik.
Eerst denk ik: het gaat om een boek van 3,80 Pound = ongeveer 5 Euro.
Dus: niet zeuren, neem je verlies.
Een week later stuur ik toch een mail aan amazon.
Dat ik onaangenaam was verrast door het gelezen boek.
Ik eis niks, maar ik verwácht op z’n minst een reactie.
Wanneer die niet komt denk ik weer: niet zeuren.
Maar vanmiddag gooi ik er in het kader van ‘niet geschoten etc’ toch nóg een mail achteraan.
Ik herhaal mijn klacht en zeg dat ik verbaasd ben dat ze niet reageren.
Kerende mail met een uitleg waaraan ik niet veel touw kan vastknopen maar het komt kwa oplossing neer op: ik kan het boek houden en ze storten het geld terug.
Heel fijn.
Volgende stap op zoek naar te eren kleintjes is natuurlijk het zorgvuldig napluizen van de kassabon van de Plusmarkt.
Waarvoor ik nu nog wat te lamlendig ben maar wie weet.
Geef een reactie