Ik eer het kleine écht én ik ben écht servicegericht.
Zodat ik een klant die een week geleden vraagt of ik vóór 28 februari drie exemplaren van hetzelfde stempel kan leveren per kerende mail bericht dat voor 28/2 leveren geen enkel probleem is maar dat ik van dat stempel maar 1 exemplaar heb.
Of ze nu dat ene stempel wil of liever van haar bestelling afziet.
Ze bestelt het stempel.
Ik bevestig en zet (=standaard) in de bevestiging dat ik ná betaling binnen twee werkdagen verzend.
Daarna kijk ik elke dag of de betaling al binnen is.
Wanneer die er gisteren nóg niet is, maak ik me zorgen om de klant (het zal toch niet gebeuren dat ze dit stempel dat ze écht voor 28/2 moet hebben niet op tijd in huis heeft!) en stuur ik haar een mail.
Om haar te waarschuwen.
Geen mail terug en ook geen geld.
Zodat ik vermoed dat de klant niet echt meer klant is.
Stempeltje kan weer terug in de doos.
Jammer van de moeite voor een artikel met een verkoopprijs van € 3,50.
In het kader van dat ‘kleine’ waarvan ik vind dat ik het moet eren.
shabnam zegt
“Ik eer het kleine écht én ik ben écht servicegericht.” Dat is zeker waar. Jammer dat mensen daar zo nonchalant mee omgaan. Beetje laf ook, vind ik.