Koelkastmagneetjes is/zijn 1 van mijn best lopende categorieën.
Niet dat er elke dag honderd de deur uitgaan, maar ze worden gestaag verkocht en betaald en hebben veel terugkerende klanten.
Een online winkel waar ik wel eens koop had een paar maanden geleden een aanbieding.
Een mooie aanbieding. Zo mooi dat ik hebberig toesloeg en zo mooi dat ik nu denk: daar kan ik zélf een aanbieding van maken.
Denk ‘magneten die nu in de Winkel staan voor tussen de 6 en 9 Euro voor vijf(!) Euro’.
Uiteraard zolang-de-voorraad-strekt en op=op maar ik kocht er best veel dus de voorraad kan wel even strekken en op=niet-snel-*op*.
Nu wil ik deze magneten als aparte subcategorie aanbieden bij de huidige magneten.
Tijdelijk of tot ze echt op zijn. Maar dat doet er niet toe voor de vraag.
De vraag is: hoe presenteer ik dit in de Kadotips (=mijn étalage) naar de klanten?
Amerikaanse winkels doen dan vaak iets als Deep Discounts maar dat vind ik overkomen als ‘waardeloze ramsj-troep’.
Ik aarzel zelf tussen ‘Zomeraanbieding Magneetjes à 5 Euro’ ‘Sla-je-slag-magneetjes voor 5 Euro’.
Maar dat is het dus niet.
Wat ik zoek is iets dat klasse uitstraalt (want het zijn prachtmagneten, ik begrijp er ook niets van dat die ándere winkel ze kennelijk discontinued en daarom in de aanbieding doet) en tegelijk appelleert aan de hebberigheid van de klant.
Heb jij een idee? Zet het in de commentjes.
Neem ik jouw opzet over of inspireer je me tot iets dat er erg op lijkt, dan mag je zelf een magneet uitzoeken.
Niet per se 1 van nu-5-Euro maar als je wilt de duurste die ik heb *incl* verzendkosten.
Theo zegt
Aha..
Een voorzetje:
Kekke koelkastmagneten voor een zinderende zomer NU special price !
of..
Houd je koelkast te vriend met deze zomeraanbieding: Verkwikkende Koelkastmagneten!!
nellie zegt
hum…
machtig mooie magneten
merkwaardig mooie magneten
magnifiek mooie mageneten voor een minimale prijs
this summer : cool on your fridge