Geachte abonnee,
Hartelijk dank voor uw mail. Dit is een automatisch antwoord.
Om u beter en sneller te kunnen helpen hebben wij zo veel mogelijk
informatie van u nodig. Daarom vragen wij u gebruik te maken van
onze contact wizard op:
https://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/wizard/helpdesk.php
U doorloopt daarbij een aantal vragen en antwoorden. Vul uw gegevens
a.u.b. zo nauwkeurig mogelijk in. U vindt daar misschien al het
antwoord op uw vraag of u ontvangt een persoonlijke reactie via e-mail.
Spreekt u ons liever via de telefoon? Bel ons dan: 020-3987666.
Houd uw loginnaam of relatienummer a.u.b. bij de hand.
Vriendelijke groet,
XS4ALL Internet
—
XS4ALL Helpdesk
Ik hoop dat ze ergens bij de FAQ ook hebben staan wat zij onder klantvriendelijkheid en klantgerichtheid verstaan
Ik weet het nu werkelijk niet meer.
Moet ik nu een aangetekende brief gaan schrijven met die fotootjes erbij?
Ja.
Ik zou in eerste instantie de inhoud van je mail in het klachtenformulier stoppen.
Naar de link die ze je geven en dan:
1: hoe kunnen we u helpen? – ik heb een klacht of opmerking over uw dienstverlening
Bij de volgende stap naar het klachtenformulier:
gegevens lijkt me duidelijk.
Uw klacht heeft betrekking op? – het technisch functioneren van mijn dienst
en vervolgens de hele inhoud van de mail die je hebt gestuurd bij opmerking erin plakken, met vermelding dat je al een mail hebt gestuurd (had je daar de foto’s bij meegestuurd? – dan daar naar verwijzen)
En dan versturen. Dat scheelt je een gang in eerste instantie naar het postkantoor en de (weer extra) kosten van het aantekenen.
bedankt voor het uitzoeken, Karin – ik ben nl echt aan het eind van m’n latijn!
en ja: de foto’s stuurde ik mee met de mail.
ik ga dit dadelijk doen (eerst knagers voeren voor het pikdonker is).
Hier moet het hok van de dames nog verschoond worden. Voordat het K kon beginnen met ‘het is te donker’ kon ik hem vertellen dat de lichtslang die sinds deze zomer in de tuin hangt bij het aansluiten voldoende licht geeft. Krijgen de dames ook tenminste weer een schone bak (hoewel ze het meeste buiten doen) en kan het nog net mee in de gft kliko.
En ik ken je zo langzamerhand een beetje – weet wat een energie je dat gekloot met xs4all, nee eigenlijk xs4thehappyfew, kost
klopt – dit nekt me.
ik kom tot niets anders.
zit nu Radio 1 Journaal te luisteren en kan nergens enthousiast over raken, kan me totaal niet concentreren.
overigens googlede ik net even op xs4all helpdesk – nieuwsgierig of ik al kwam bovendrijven.
dat niet. maar het was wel schrikken van klachten van anderen.
zó herkenbaar dat ik er nu helemaal moedeloos van word.
Ik vrees dat op welke provider je ook googlet schrikt van de klachten van anderen. Kennelijk is het voor elke provider moeilijk om klantgericht te werken, of om maar mee te beginnen – gewoon goed werk af te leveren.
Als ik google op “xs4all lite ziggo” sta je op badzijde 2 en 3 -weten ze dat daar eigenlijk!?