De monteur is geweest.
Al om half 2.
In 5 minuten had hij het euvel verholpen.
Door het kastje terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en een paar cijfers te veranderen.
Schreef nog voor me op hoe ik het een volgend keer zélf kan doen.
En liet zijn tel.nr. achter voor het geval het binnenkort toch weer mis gaat.
Heppie.
IK zegt
Hallo Jeanne,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn TV. Zou je jouw oplossing kunnen mailen? Dan hoop ik dat ik het zelf kan oplossen. (Geen zin in rompslomp met Ziggo na het lezen van jouw verhaal).
Jeanne zegt
Hoi IK,
Ik ben nu in Amerika.
Als het goed is (maar ik weet het niet zeker) ligt het briefje van de monteur nog ergens bij de tv.
Maar ik ben sowieso pas over drie weken terug.
Als je het zelf wil proberen en niet Ziggo bellen zou ik als ik jou was de oplossing zoeken bij ’terugzetten naar fabrieksinstellingen’.