Ik heb weer online gewinkeld.
Géén laarsjes/jurkjes en ook geen gadgets.
Maar: cartridges voor de printer, capsules voor het Nespresso-apparaat en 96 kuipjes Sheba.
De capsules waren twee dagen in de aanbieding (15% korting) én ze worden ivm de btw-verhoging miv januari sowieso duurder, dus dat leek me een verstandige aankoop.
De Sheba wordt vast ook nog duurder en ik blijk ze niet te hébben terwijl ik dacht dat ik ze een paar maanden geleden had besteld maar in die dozen blijken nu knijpzakjes te zitten.
De cartridges.
De laatste zwarte duwde ik gisteren in de printer, de kleur moet binnenkort ook vervangen.
Ik wil altijd ruim voorraad hebben dus zodoende.
Vanochtend heb ik drie schermen open.
PostNL dat de Sheba komt brengen.
GLS dat gaat over de cartridges.
DHL dat de Nespresso-capsules zal leveren.
Om even voor half tien stopt een grote DHL auto voor mijn deur.
Raar, want dat pakket wordt pas tussen 14-18 uur verwacht.
Maar misschien is het niet voor mij.
Een pakketbezorger stapt uit en loopt naar nummer 14.
Daar wordt niet opengedaan.
Nummer 12 dan.
Ook niet.
Hij ziet licht bij mij.
Ik open de deur. Hij geeft me het pakje.
Zegt ‘is voor nummer 17’. Scant het en loopt weer weg.
Het is inderdaad voor nummer 17 (= ik).
De helft van de bestelde cartridges.
Die dus *niet* door GLS zijn bezorgd.
Misschien komt die volgende week met de andere twee.
Geef een reactie