Op 29 november bestel ik bij bol.com een boek.
Op 2 december krijg ik een mail dat het die dag zal worden bezorgd.
Geen boek.
Nu staat op Track&Trace dat het op 3 december wordt bezorgd.
Zodat ik gisteren bol.com bel want intussen staat er dat het vandaag wordt bezorgd.
O ja, en dat de zending wel is aangemeld bij Postnl maar nog niet door ze is ontvangen.
De (aardige) jongeman weet het ook niet en hij kan zich voorstellen dat dit vervelend is maar ik moet Postnl maar bellen.
Wanneer vanochtend op T&T staat dat het boek maandag wordt bezorgd, bel ik inderdaad Postnl.
Aardig meisje voelt héél erg mee (later mag ik haar in een enquête beoordelen op ‘inlevingsvermogen’) maar ik moet echt bij bol.com zijn.
Opnieuw bol.com gebeld waar een óók al aardig meisje zo mogelijk nóg meer meevoelt en zij neemt wel aan dat er bij hun iets is misgegaan en ze zal opdracht geven het boek nog een keer te verzenden.
Het zal er, belooft ze, maandag zijn.
Heel fijn natuurlijk.
Alleen begrijp ik niet waarom de (aardige) jongeman van gisteren me eerst naar Postnl toe stuurde.
Geef een reactie