Iets dat na het prutsen aan de PC moest is opnieuw alle wachtwoorden invoeren voor al mijn (=veel) mail-accounts.
Ik verzamelde ze laatst al toen ik de Dell laptop aan het optuigen was.
Ook toen kon ik er 1 niet vinden: die van ziggo.
j.doomen@multiweb.nl
Ik heb twee wachtwoorden genoteerd in mijn kleine wachtwoordenboekje.
Ik probeer ze allebei.
Authentication failed.
Ik probeer of ik bij Ziggo mijn wachtwoord kan wijzigen.
Dat kán wel maar dat stuurt Ziggo dan aan mijn j.doomen@multiweb.nl-adres – waar ik niet bij kan.
Ik mail mijn webmistress of zij wellicht dat wachtwoord weet (ze weet een hoop van mijn wachtwoorden).
Helaas.
Ze stelt voor: is er geen webcare via twitter die je dit kunt voorleggen.
Dat doe ik. Maar daar hebben ze al 22 uur ‘vrij’ dus daar krijg ik op z’n vroegst morgenochtend een reactie.
Mocht jij me willen bereiken: doe het niet via dat @multiweb-account.
Geef een reactie