Gisteren om 12 uur ’s middags wil ik mijn mail checken.
Internet ligt eruit.
Nu is mijn hulp net geweest en die wil wel eens stevig stofzuigen (ook bij het modem) dus controleer ik alle draden. Zitten goed. Maar de lampjes gaan niet allemaal branden.
Nog een paar keer geprobeerd en toen gedacht dat het een tijdelijke storing kon zijn.
Om 3 uur Ziggo gebeld.
Er is idd een storing. Ze werken er hard aan! (moest er nog bij komen, dat de damesstem zou zeggen ‘maar nu drinken we eerst uitvoerig koffie dus tel er maar een uur extra bij op’) en hij zal om negen uur zijn verholpen.
Negen uur. In de avond!
Ik lees best veel maar na nog een paar uur lezen begint me dat behoorlijk tegen te staan.
Ik wil het net op en wel NU.
Ik sleep me door de avond, bel regelmatig dat storingsnummer en het varieert van ‘er bellen teveel mensen probeert u het later nog eens’ tot ‘negen uur zal het zijn’.
Omdat ik het noodlot niet wil tarten probeer ik pas om half tien in te loggen.
Niks.
Nummer gedraaid: er is een storing, we werken er hard aan en hij zal om twaalf uur zijn verholpen.
Het ergste (ná: ik had geen internet): de NOS maakte geen melding van deze Ziggo storing itt die van het weekend in Limburg.
Dat voelt toch alsof je er niet echt bij hoort.
Geef een reactie