Ik kon een offer you can’t refuse tgv Black Friday niet weerstaan en bestelde bij een online puzzelwinkel in Amerika vier puzzels (bij aankoop 3… 1 gratis).
Hoera! jubelden ze op 28 november! pakje is verzonden.
Ik klikte op de Track&Trace-link maar kreeg daar een foutmelding.
Dús na een dag of tien de Support gemaild.
Die adviseerde dat ik me tot de vervoerder moest wenden (een in NL geheel onbekend bedrijf) én daar om hulp moest vragen.
Ik probeerde het vorige week met de chat van het puzzelbedrijf.
Een aardige vrouw chatte dat de site van de vervoerder er de laatste tijd vaak uitlag door de drukte en sorry en probeer het morgen nog eens.
Zaterdag weer naar de chat (nadat Support me nogmaals had gewezen op de vervoerder *grom*) en nu waren ze er niet maar ik kon een formulier invullen.
Gedaan en niks gehoord.
Gisteren dus wéér chat.
Aardige jongen die zegt dat in de tijd dat ik bestelde de vervoerder het zó druk had met internationale orders dat ze vergeten waren die in hun systeem te verwerken.
Ik: gaat dat dan nu nog gebeuren?
Nee.
Maar: pakje komt heus wel aan.
Kan alleen nog even duren.
Ik laat het er nu bij.
Pakje komt wel of pakje komt niet.
We zullen zien.
[pakje is op 31 december alsnog aangekomen]
Shabnam zegt
En anders geld terugvragen, hoor. Bij mij is dat ook nu voor de tweede keer aan de hand, maar ik krijg gelukkig wel mijn geld teruggestort. Dat is toch het minste wat jij ook mag verwachten, als pakje niet komt
Jeanne zegt
Geld terugvragen is idd de volgende en laatste stap.
Ik dénk nu dat die laatste knul mogelijk de waarheid vertelde.
Ieg kan ik met zijn verhaal het beste leven.
Ik word helemaal gek van die ‘probeert u het later nog eens’ en erger: ‘ga maar naar de andere partij’ – mensen.