Er is weer zo´n irri-kinderenreclame die ik niet snap.
Een naar opschepkind heeft honderd mensen zien dansen. Das niks, zegt een nog naarder opschepkind dat met 500 mensen heeft gejudood.
Duh! Komt een echt nóg naarder opschepkind dat 10.000 eendjes heeft zien zwemmen.
En net als ik de ettertjes met de pestkoppen tegen mekaar wil slaan word ik bedankt wegens KiKa voor mijn bijdrage aan iets tegen KinderKanker.
Abstracte kinderen – ik wil ze best leuk laten spelen en ik wil helpen hun ziektes te genezen.
Maar concrete kinderen zoals die zich manifesteren in radiospotjes – ik háát ze!
ze moeten reclame maar eens verbieden.
De meeste reclames gaan bij mij het éne oor in en het andere uit.
Als ik een reclame echt irritant vind,weet ik gek genoeg niet eens waar het over gaat.
Zoals bij die schreeuwende go,go,go mannen…geen flauw idee.
Slaat dat opgeschep niet op acties om geld te werven voor Kika?
@ Hippo: ja.
Maar ik ken de oorspronkelijke campagne niet, en ik erger me gek aan die ‘duh-uh’ krengetjes.