Ik weet dat bedrijven het erg vervelend vinden wanneer wie op ze gaat googlen veel klachten vindt.
Daarom: daar gaat-ie weer over de Volkskrant, een prima ochtendblad, een erg fijne zaterdagkrant áls-ie wordt bezorgd.
Vorige week ontbrak het Volkskrant-magazine.
Ik stuurde een mail waarop niet eens een reactie kwam. Hoewel ik hem (op)hing aan een eerdere mailwisseling over veel klachten en veel mooie beloften en toezeggingen en dat ik vooral moest laten weten als er weer iets mis ging.
Vandaag ontbreekt niet alleen VK-magazine maar alle extra katernen!
Toen hij net begon bezorgde het jongetje wel eens in 2 rondes omdat het anders zo’n dik pak was. Ik wacht dus braaf tot tien uur maar stuur dan toch maar een mail dat ik de rest van m’n krant wil hebben.
Om kwart voor elf ook maar doorgegeven via de site: krant niet gearriveerd (de nuance ‘deel krant wel, ander deel niet’ heb je daar niet).
Waarop ik het automatische bericht krijg dat er ‘op de eerste werkdag’ naar zal worden gekeken. Ben je mooi klaar mee als je hecht aan je lekkere dikke zaterdagkrant.
Het is nu half 5 en de krant is niet nabezorgd.
Wanneer ik op vakantie ben zet ik ‘m stop.
Als hij de week nadat ik terug ben ook maar 1x niet of veel te laat wordt bezorgd zeg ik ‘m op.
(gelukkig had ik nog wel VK-Magazine van vorige week dat Hippo me erg attent toestuurde)
Dan kan je beter de krant _niet_ bezorgd krijgen en zelf gaan kopen, dan dit gez**k.
Ik begrijp het niet, als je toch loopt/fietst/weetikveelt voor je ronde, waarom dan niet gelijk alles goed gedaan?? En je zult toch niet de enige zijn met klachten, kunnen ze geen andere bezorger krijgen daar? Alles beter dan dit…
Hallo
Vanaf 1 september dit jaar zijn wij abonnee geworden van de Volkskrant. Hieraan gekoppeld is de live 12 delige live CDbox. Deze zou ons vanaf de ingangsdatum toegestuurd worden.
Tot op heden hebben we al een keer of 5 telefonisch en onlangs via de website ons ongenoegen geuit over het feit dat deze cdbox nog steeds niet in ons bezit is. Zelfs een medewerkster vond dit erg vervelend en zou ons (3weken geleden) deze cdbox persoonlijk aangetekend en wel toesturen. Helaas niets ontvangen, we hebben in iedergeval besloten de krant per direct op te zeggen. Ook van de krant hebben wij geen reactie ontvangen, blijkbaar is dit niet belangrijk genoeg.
Vriendelijke groet R.Merza
@Ruud: dankzij Youp van ’t Hek weten we dat de enige manier om instanties en bedrijven te laten luisteren is door ze publiekelijk te schande te maken.
Jouw stukje hier (vindbaar door google) draagt eraan bij.
Waarmee je de cdbox niet hebt maar wel enige genoegdoening, hoop ik.
Vaak hebben we al geklaagd over de bezorging van de Volkskrant.
Geen krant, de verkeerde of ontbrekende delen; alle variaties zij voorgekomen.
Maar nooit, echt nooit is er nabezorging of enige reactie op onze (ook schriftelijke) klachten.
Vanmorgen was het weer zover: het AD zat in de
bus en die wil ik echt niet.
Misschien toch maar naar twee dagen losse verkoop.
Kom op Volkskrant, wordt wakker.
Ik heb deze pagina zojuist met alle commentjes erbij op #Twitter gezet (@NanLuursema). Als je met redelijkheid niets bereikt is slechte publiciteit vaak het enige dat helpt.
@Nan: weet wel dat mijn klacht van meer dan 3 jaar geleden was.
Lijkt mij niet zo actueel eigenlijk.